Optymalizacja marketingu mobilnego

3 sierpnia 2020 Artykuł sponsorowany

Możesz używać marketingu mobilnego jako dochodu podstawowego lub nawet pracy w pełnym wymiarze godzin. Te wskazówki dadzą Ci być wewnątrz spojrzeć na świat marketingu mobilnego.

Zwłaszcza, jeśli chodzi o mobilnej stronie internetowej, należy pamiętać, że mniej jest więcej. Strony, które są pakowane ze słowami kluczowymi i nic nie mówią o wartości są niekorzystne. Bądź krótki i zwięzły z marketingu mobilnego.

Zanim Rozpocznijmy nową kampanię marketingową, upewnij się, że Twoja pierwsza kampania zakończyła się sukcesem. W tym kontekście chcesz zmierzyć sukces przez długowieczność kampanii, a niekoniecznie numery sprzedaży. Zaprojektuj nowe kampanie, korzystając ze strategii, które były skuteczne w przeszłości.

Aplikacje są bardzo łatwe do zrobienia, i można dać je do klientów za darmo. Możesz sprzedać specjalną aplikację dla swojej firmy, aby zwiększyć wysiłki marketingu mobilnego. Istnieje wiele funkcji do wyboru; dostosować aplikację do rodzaju adresowanej klientów.

Chociaż wielu użytkowników telefonów komórkowych aktywnie wysyła wiadomości tekstowe i używa swoich telefonów do sprawdzania poczty e-mail, nie wszyscy znają popularne akronimy. Jeśli dana osoba nie rozumie Twojej reklamy, nie będzie na nią patrzeć, co spowoduje utratę potencjalnego klienta.

Opłaca się mieć swój własny dedykowany krótki kod. Chociaż może to kosztować trochę więcej, może pomóc Twojej marce zachować ochronę. Zapewnia również stopień pokrycia prawnego.

Witryna sieci Web powinna zawierać łącza do dowolnych stron sieci społecznościowych powiązanych z Twoją firmą. Można prawie zagwarantować, że Twoi klienci nie zajmie czasu, aby wyszukać dla Ciebie, ale jeśli wiedzą, że jesteś na miejscu, prawdopodobnie zajmie trochę czasu, aby sprawdzić Cię.

Jeśli odbiorca może łatwo wysłać reklamę, prawdopodobnie będzie. Chcesz upewnić się, że odbiorca reklamy może z łatwością przesłać go do innych osób, a także zachęcić osoby, która je przegląda.

Marketing mobilny może przyciągnąć wielu klientów, ale musisz sprawić, by działał na wielu platformach. Chyba że działa dobrze ze wszystkimi najpopularniejszymi urządzeniami na rynku, można zaryzykować utratę na tysiące potencjalnych klientów.

Mapa może pomóc w zapewnieniu podstawowych wskazówek dla odwiedzających za pomocą urządzenia mobilnego. Coraz częściej ludzie korzystają z telefonów komórkowych w celu znalezienia wskazówek dojazdu. Pozwól im łatwo się z Tobą skontaktować. Upewnij się, że mapy można łatwo odczytać na małym ekranie przeciętnego urządzenia mobilnego. Dołącz link do witryny Map Google, aby uzyskać dokładne wskazówki.

Wykonaj badania na temat swoich odbiorców. Dowiedz się, jakie są ich preferencje, zanim zaczniesz projektować marketing mobilny. Czy są one większe telefon komórkowy niż komputer? Z jakich systemów operacyjnych korzystają ich telefony? Dowiedz się wszystkiego, co możesz o tych, do których chcesz dotrzeć, a będziesz miał łatwiejszy czas na nawiązywanie z nimi kontaktu.

W przeciwieństwie do głównej witryny, mobilna strona marketingowa powinna koncentrować się przede wszystkim na utrzymaniu istniejących klientów, a nie na przyciąganiu nowych. Obecni klienci będą mieli lepszą reakcję na teksty niż nowi. Marketing mobilny, który wysyłasz do nowych klientów, jest często uważany za spam.

Wysyłanie e-maili mobilnych może naprawdę pomóc dotrzeć do klientów, gdy są one w podróży. Z tego powodu utrzymanie wszystkich e-maili przyjaznych urządzeniom mobilnym zwiększa ich efektywność. Skonfiguruj go tak, aby Twoi klienci mogli kliknąć bezpośrednio na numery telefonów, a nie link, i upewnij się, jeśli masz linki do innych stron, że są one skonfigurowane dla urządzeń przenośnych, jak również. Telefony są coraz popularniejszym sposobem czytania wiadomości e-mail, więc musisz to zapamiętać, gdy je skomponujesz.

Użyj map, które są wyraźnie dla urządzeń mobilnych w witrynie, aby przyciągnąć klientów. Mapa może pozwolić im szybko znaleźć twoją lokalizację w telefonie.

Wdrażając stosowanie kodów QR, możesz poszerzyć bazę klientów, oferując łatwo dostępne informacje klientom. Kody te są łatwym i popularnym sposobem dla firm, aby dać swoim klientom specjalne rabaty i kupony, a nawet dzielić się z nimi promocjami. Kody te są łatwe do wdrożenia dla dostawcy i łatwe dla klientów do przechwytywania za pomocą aparatu telefonicznego. Dzięki kodom QR możesz szybko i łatwo dotrzeć do swoich klientów z odpowiednimi informacjami.

Upewnij się, że Twoje treści są trafne i interesujące. Możesz być podekscytowany, aby dodać marketing mobilny do swojej strategii biznesowej, ale musisz poświęcić trochę czasu na tworzenie treści, które wypełniają potrzebę. Informacje, które podajesz, muszą być istotne dla obecnych klientów i potencjalnych potencjalnych potencjalnych potencjalnych klientów. Jeśli jest to istotne, będą korzystać z twojej firmy.

Zbyt częste wysyłanie ofert może wyłączyć niektórych klientów. Najlepszym zwrotem będzie wysłanie ofert w dowolnym miejscu z wiadomości, które są wysyłane w tygodniu do trzech razy w miesiącu. Twój klient powinien czuć się jak brakuje im na wiele, jeśli nie działa teraz. Jeśli twoi klienci czują, że mogą uzyskać ten sam rabat później, nie będą skakać na szansę dokonania zakupu.

Nie rozpoczynaj mobilnego przedsięwzięcia marketingowego bez jasnego, co chcesz osiągnąć. Od początku wiesz, co chcesz osiągnąć, korzystając z mobilnej kampanii marketingowej.

Musisz upewnić się, że twój marketing mobilny na wszystkich urządzeniach. Musisz wziąć wszystkie rodzaje kampanii mobilnej tylko dlatego, że twoja strategia. Będziesz musiał użyć skryptów, które mogą być używane na wszystkich urządzeniach, aby uzyskać jak najwięcej z nich, aby korzystać z kampanii.

Pamiętaj, aby sprawdzić użyteczność witryn w różnych dynamikach. Musisz mieć pewność, że klienci mają rzeczy, które wysyłasz do nich. Zapytaj osoby, które znasz, które są właścicielami różnych urządzeń mobilnych, aby umożliwić Ci wysyłanie wiadomości testowych, aby zobaczyć, jak wyglądają.

Jeśli masz duże wydarzenie lub sprzedaż na swojej stronie i masz świetną listę marketingu mobilnego, chyba że jest to wczesna poranna sprzedaż. To przypomni klientom, że dzieje się coś wielkiego, że mogą być zainteresowani.

Pamiętaj, aby udostępniać swoją obecność w firmie na każdej popularnej stronie sieci społecznościowych. Ułatwi to osobom znalezienie Firmy. Zacznij prosto z serwisów społecznościowych dla swojej firmy. Na minimum należy ubiegać się o swoją firmę na Facebooku, stworzyć obecność online dla swojej firmy na Facebooku i Foursquare.

Jest wiele rzeczy na temat marketingu mobilnego. Jeśli zastosujesz się do tych sugestii, na pewno zobaczysz wzrost sprzedaży z kampanii marketingowej na urządzenia mobilne.