Marketing mobilny w prostych krokach

15 marca 2020 Artykuł sponsorowany

Nie wysyłaj losowych wiadomości do klientów. Zawsze upewnij się, że to, o czym je wysyłasz, jest istotne i ważne. Marketing mobilny był znany z porażki, gdy firmy stają się zbyt przypadkowe ze swoimi wiadomościami tekstowymi. Czas twojego klienta jest cenny i nie chce go marnować, dostając od Ciebie głupie teksty.

Kluczem do marketingu mobilnego jest, aby utrzymać wiadomość krótko i do punktu. Upewnij się, że klient dostaje wiadomość nie tylko fizycznie, ale psychicznie, jak również, w krótkim oknie ich uwagę, że dostaniesz.

Zwłaszcza, jeśli chodzi o mobilnej stronie internetowej, należy pamiętać, że mniej jest więcej. Strony, które są pakowane ze słowami kluczowymi i nic nie mówią o wartości są niekorzystne. Bądź krótki i zwięzły z marketingu mobilnego.

Podczas gdy wiele osób chce usłyszeć o sprzedaży masz do zaoferowania, nie chcą o tym słyszeć, gdy śpią. Upewnij się, że nie denerwuje klientów wczesnymi / późnymi wiadomościami. Może to być irytacja i wyłączenie dla wielu konsumentów, bez względu na to, jak bardzo korzystają z twojego produktu.

Pamiętaj, że odbiorcy, do których kierujesz reklamy, to ludzie i są zajęci, tak jak Ty. Traktuj swoich potencjalnych klientów z szacunkiem, nawet jeśli zdarzają się niegrzeczne dla Ciebie.

Czasami najlepszym sposobem na ułożenie mobilnej kampanii marketingowej jest powolna i stała eskalacja. Niektóre z najbardziej udanych marketerów zapewniają strumień coraz bardziej w pełni funkcjonalnych treści. To powinno być coś, co robisz, jak również. Możesz rozpocząć kampanię na rzecz wiadomości tekstowych, rozwinąć się w korzystanie z witryn mobilnych, a następnie włączyć aplikacje mobilne i ostatecznie dostarczać filmy na urządzenia mobilne. Kontynuuj postępy i ulepszaj ogólną mobilną kampanię marketingową. Wykorzystaj wszystko do Twojej dyspozycji.

Zawsze należy utrzymywać otwartą linię komunikacji ze swoimi klientami. Pozwól im przekazać Ci swoją opinię na każdym kroku. Może być wiele osób, które mówią odejść lub powiedzieć, że chcą czegoś więcej, ale o wskazówki klienta jest zbyt ważne, aby nie zwracać uwagi na każdą szansę masz.

Witryna sieci Web powinna zawierać łącza do dowolnych stron sieci społecznościowych powiązanych z Twoją firmą. Można prawie zagwarantować, że Twoi klienci nie zajmie czasu, aby wyszukać dla Ciebie, ale jeśli wiedzą, że jesteś na miejscu, prawdopodobnie zajmie trochę czasu, aby sprawdzić Cię.

Jeśli planujesz dodanie SMS-a, aby przejść wraz z marketingiem mobilnym, upewnij się, że jesteś uczciwy co do liczby tekstów, które będziesz wysyłać, i że jesteś skonfigurowany z mechanizmem opt-in. Jeśli wiadomości SMS są wykonywane nieprawidłowo, może to zaszkodzić Twojej firmie z powodu ścisłego powiązania z systemem powiadomień urządzenia mobilnego. To może czuć się bardzo natrętne. Upewnij się, że tylko klienci, którzy chcą, twój marketing SMS są zaangażowane, i szanować podany limit liczby tekstów, które rozpowszechniasz. Uczciwość może sprawić, że Twoja marka będzie bardziej godna zaufania.

Lokalizacja może grać w świetnej kampanii marketingowej mobilnej. Marketing mobilny oferuje wyjątkową możliwość raportowania dokładnych lokalizacji. Oznacza to, że nie istnieją nigdzie indziej.

Mapa może pomóc w zapewnieniu podstawowych wskazówek dla odwiedzających za pomocą urządzenia mobilnego. Coraz częściej ludzie korzystają z telefonów komórkowych w celu znalezienia wskazówek dojazdu. Pozwól im łatwo się z Tobą skontaktować. Upewnij się, że mapy można łatwo odczytać na małym ekranie przeciętnego urządzenia mobilnego. Dołącz link do witryny Map Google, aby uzyskać dokładne wskazówki.

Wykonaj badania na temat swoich odbiorców. Dowiedz się, jakie są ich preferencje, zanim zaczniesz projektować marketing mobilny. Czy są one większe telefon komórkowy niż komputer? Z jakich systemów operacyjnych korzystają ich telefony? Dowiedz się wszystkiego, co możesz o tych, do których chcesz dotrzeć, a będziesz miał łatwiejszy czas na nawiązywanie z nimi kontaktu.

Wysyłanie e-maili mobilnych może naprawdę pomóc dotrzeć do klientów, gdy są one w podróży. Z tego powodu utrzymanie wszystkich e-maili przyjaznych urządzeniom mobilnym zwiększa ich efektywność. Skonfiguruj go tak, aby Twoi klienci mogli kliknąć bezpośrednio na numery telefonów, a nie link, i upewnij się, jeśli masz linki do innych stron, że są one skonfigurowane dla urządzeń przenośnych, jak również. Telefony są coraz popularniejszym sposobem czytania wiadomości e-mail, więc musisz to zapamiętać, gdy je skomponujesz.

Przed jej uruchomieniem należy przetestować kampanię pod kątem wszelkich wad funkcjonalności.

Zbyt częste wysyłanie ofert może wyłączyć niektórych klientów. Najlepszym zwrotem będzie wysłanie ofert w dowolnym miejscu z wiadomości, które są wysyłane w tygodniu do trzech razy w miesiącu. Twój klient powinien czuć się jak brakuje im na wiele, jeśli nie działa teraz. Jeśli twoi klienci czują, że mogą uzyskać ten sam rabat później, nie będą skakać na szansę dokonania zakupu.

Promuj swoją mobilną kampanię marketingową jako świetny sposób na uzyskanie zniżek i specjalnych oszczędności. Przedstaw swoją kampanię mobilną jako świetny sposób na dobrą zabawę i informowanie o oferowanych ofertach.

Użyj różnych mediów internetowych, aby uzupełnić swój marketing mobilny. Twórz materiały, które zachęcią odbiorców do odwiedzenia Twojej witryny i zarejestrowania się w mobilnej kampanii marketingowej. Im więcej osób czuje się, jakby mogli aktywnie uczestniczyć, a nie tylko czytać, tym więcej sprzedaży będziesz miał.

Pamiętaj, aby sprawdzić użyteczność witryn w różnych dynamikach. Musisz mieć pewność, że klienci mają rzeczy, które wysyłasz do nich. Zapytaj osoby, które znasz, które są właścicielami różnych urządzeń mobilnych, aby umożliwić Ci wysyłanie wiadomości testowych, aby zobaczyć, jak wyglądają.

Pamiętaj, aby udostępniać swoją obecność w firmie na każdej popularnej stronie sieci społecznościowych. Ułatwi to osobom znalezienie Firmy. Zacznij prosto z serwisów społecznościowych dla swojej firmy. Na minimum należy ubiegać się o swoją firmę na Facebooku, stworzyć obecność online dla swojej firmy na Facebooku i Foursquare.

Jeśli chcesz, aby twoja mobilna kampania marketingowa działała jak mistrz, wysyłaj tylko wiadomości z cennymi ofertami. Zapewni to, że klienci oczekują wiadomości i nadal je wyświetlać, zamiast je ignorować ze względu na dużą liczbę.

Musisz zaoferować konsumentowi coś, aby otrzymać dużo. Zachęty te mogą być wszystko, co stanowi pogodę lub lokalne wydarzenia. Kupony to świetny pomysł, aby zwabić w aktywności konsumentów.

Spróbuj umieścić kilka quizów i ciekawostek w swoich mobilnych działań marketingowych. Wielu konsumentów odpowie na pytania quizu, które dostają na swój telefon komórkowy. Quiz lub ciekawostki gry mogą być wykorzystane do uzyskania opinii i opinii na temat produktów od klientów, i będzie je zabawiać.